

Zamówiony towar wysyłany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.
Koszty wysyłki:
- przy przedpłacie - 25 pln brutto;
- przy pobraniu – 35 pln brutto;
- przy odbiorze osobistym – 0 pln brutto.
Wszystkie wysyłane przesyłki są ubezpieczone do 100% ich wartości netto.
O wysyłce informujemy klienta za pośrednictwem e-maila. Jeżeli paczka nie została doręczona w ciągu 2 dni roboczych od powiadomienia, należy skontaktować się telefonicznie z najbliższym oddziałem firmy DPD w celu ustalenia dnia i godziny doręczenia paczki. Kontakty są dostępne na stronie kuriera www.dpd.com.pl.
Koszty związane z nieodebraniem paczki ponosi kupujący i potrącane są one ze środków wpłaconych na zakup towaru.
Wysyłany towar jest dokładnie zabezpieczany i pakowany. W przypadku zastrzeżeń, co do stanu przesyłki należy spisać protokół szkody w obecności kuriera. Protokół powinien zawierać: datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub zauważonych braków w towarze, uwzględniając jego markę i model. Protokół wymagany jest do uwzględnienia reklamacji.